11 Nisan 2020 Cumartesi

Kalbimdeki Taht


Merhaba,

Uzun zaman oldu bloguma yazmayalı.
Bazı nedenlerden dolayı kendime böyle vakit ayıramaz olmuştum.
Aman hayat işte...
Şimdi de malüm corona karantinası yüzünden bu moddayız tüm dünyaca.
Evden çalışıyorum. Sosyal mesafe kurallarına uyuyorum.
Tabii ben bu kuralı son iki senedir uygulama hevesindeydim aslında, öyle de olmaya çalışıyordum.
Ama, onca insanın ölmesine üzülüyorum :'(

Bugün film izledim.
Aslında dün, peş peşe üç film daha izledim. Hepsini sizlerle paylaşacağım tabii :)

İlk filmimiz Kalbimdeki Taht

Kelly ve inatçı babası Hank'ın kraliyet macerasını anlatıyor.
Hank'a başka bir ülkede miras kaldığını öğrenen Kelly zar zor babasını ikna etmeyi başarır.
Kelly, çıkar sevgisi ile gerçek sevginin ne demek olduğunu deneyimleme imkanını yaşar ve mutluluğun yolunu bulmuş olur.

ABD yapımı filmin oyuncuları :
Yönetmen: 

Hepinize mutlu olacağınız sevgiler yaşamanızı diliyorum.


10 yorum:

  1. Bu filmi ben de izlemiştim :)) Kendimize vakit ayırmamız bir açıdan güzel oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak evet benim açımdan süper oldu. Son zamanlarda çok sıkılmış haldeydim.

      Sil
  2. Evet neredeyse bir yıl olmuş sanırım yeni yazınızı girmeyeli. İnşallah bundan sonra uzun boşluklarınız olmaz. Bugün bloguma uğramışsınız. Memnun oldum ve sizi takibe aldım. Selamlarımla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILDIZ inşallah dediğin gibi olurum bundan sonra, Teşekkürler

      Sil
  3. Fırsatım olursa izlemek isterim. Teşekkürler tavsiye için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ReHiTu haklısın, bu filmlere fırsat yaratmak zor olabiliyor. Rica ederim, ben de yorum için teşekkür ederim

      Sil
  4. güzel bir filme benziyor, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. oooo bir yıl yazmamışsıııın :)

    YanıtlaSil
  6. deeptone; iveeettt bir yıl ara verdim, bazen öyle gitmek gerekiyor :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...