18 Temmuz 2014 Cuma

Dördüncü Tekil Şahıs'ın Mimi :)

Susuz ve yorgun ama Allah için buna katlanmanın verdiği huzurla hepinize merhaba :)

Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs beni mimlemiş.Cevaplamak da bugüne kısmetmiş.
Çok geç kalmış olmakla birlikte,hemen başlayayım cevaplamaya.

1-En çok kırıldığın / İncindiğin kelime ?

Nankörlük simgeleyen her türlü tavır,davranış ve kelime.Ortama ve kişiye göre değişiyor

2-Herkesin kullandığı bir kelime olur.Ama senin için bir insan olur.O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın. Ne düşünüyorsun?

Alıngan bir yapıya sahibim,doğuştan gelen birşey bu.Bazı özelliklerinizi değiştiremezsiniz ya,öyle işte :(
Karşımdaki insanın beni yeterince tanıdığına eminsem,bile bile ben üzüleyim diye söylediği her türlü kelimesinden alınabilirim,bu da ona zamanında ne kadar değer verdiğimi ve onu önemsediğimi gösterir,yanılıyor muyum ?

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?

Tarkan-Vazgeçemem

4-Daha önce seni bırakan biri geldi. Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin. Ama buna rağmen yine bırakıp gitti. Şimdi yine pişman ne yaparsın?

"Bir kemik aynı yerden ikinci defa kırılırsa kaynamaz,kaynasa da eskisi gibi sağlam olmaz" desem yeterince açıklayıcı olur mu ? :)  kısacası o şansı ona tekrar vermem...

5-Nefret mi? Aşk mı ?

Ne kadar seversen o kadar neftet edersin diye bir laf  vardır.Bence çok doğru.Sevgidir benim için önemli olan.Aşkın gelip geçici anlık duygulardan ibaret olduğunu düşünüyorum.Sevgiye dönüşememişse nefreti tercih ederim  (çok mu kötü oldu) :)

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Eğer o kişiyi yeterince tanıyorsam,onu en fazla mutlu edecek şeyi yapmaya çalışırım imkanım doğrultusunda,ama herşeyden önce gerçek düşüncelerimi anlatıp özür dilerim mutlaka.

7-Nasıl ağlarsın bağırarak mı? İçine atarak mı?

Her türlü... üzüntümün niteliğine ve ortama göre değişir

8-En korktuğun şey?

Ailemi kaybetmek (Allah'ım sen koru)

9-Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirirsin?

Annemle sohbet ederim (en güzel terapi) müzik dinlerim,evden çıkıp kendi halime dolaşırım,dua okurum

10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın. Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?

İştahım olmamasına rağmen babamın "kızım yeseneeee" diye kızmasından,şükrederim o an :)

11-Şiir/müzik/öykü/deneme?

Hepsi... Duygularıma ve düşüncelerime hitap edişe göre değişir :)

12-En son ne için ağladın?

Geçen akşam iftar vakti annemin tansiyonu çıktı aniden,o an tuttum kendimi gece olunca ağladım,
böyle durumlarda kendimi çaresiz hissediyorum kimi zaman :'(

13-Birinde hemen etkilendiğin özellik?

İçtenlik,samimiyet

14-Dayanamadığın şey?

Bir şeyi bilmeyip biliyormuş gibi ahkam kesen,ego tatmin peşinde olan insanlar

15-En sevdiğin duygu?

Ailemle birlikteyken yaşadığım huzur ve güven duygusu



İşte bu kadaaaar :) Teşekkür ederim Dördüncü Tekil Şahıs.

Yine herzamanki gibi bu mimi dileyen herkes yapabilir.

Sevgiler

8 yorum:

  1. Hepimizin en büyük korkusu sevdiklerimizi kaybetmek... Ne enteresan bir ortak payda da birleşiyoruz... Hehehe sevgiye dönüşmemişse aşk, nefreti tercih ederim farklı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bazı mimlerde kendimden bir şeyler buluyorum...Yanıtların seni çok iyi tarif etmiş :) İncinme konusunda bende insanların özellikle birbirlerini kırdıklarını düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ailenin yanında olduğundaki mutluluk başka bişeyle değişilmez di mii :)
    Çok güzel olmuş ki cevaplar ;)

    YanıtlaSil
  4. Persephone:zaten ortak paydada buluşabilen insanlar iyi anlaşabiliyor,bkz sen ve ben :)
    evet bence de aşk nefret konusunda farklı düşünüyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Jysra Reçani :çok teşekkür ederim.haklısın insanlar günümüzde çıkar kavgası için birbirlerini çok kırıyorlar.kırılmamanız dileğimle,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Seyma Tanis:evet Şeyma'cım,ailemle olduğumda güvende hissediyorum buna bağlı olarak nutlu ve huzurlu.bu duygu hiçbir duyguyla ölçüşemez benim için.teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. bende ailemi kaybetmekten çok korkuyorum.Bu yüzden hepsinden önce öleyim diye dua ediyorum yaa ,şaka gibi :) asd

    YanıtlaSil
  8. Plaza Sesi: korkunu çoook iyi anlıyorum :( şaka gibi belki ama,ben de zaman zaman böyle düşünebiliyorum
    Allah hepimize sevdikleriyle mutlu uzun ömür versin

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...