24 Haziran 2011 Cuma

Ender Saraç'tan Güneş Kremi Tarifi

Yaz mevsimindeyiz çok şükür :) Teni benim gibi hassas olanlar için Ender Saraç'tan güneş kremi tarifi paylaşmak istedim.Beni çok olumsuz etkiliyor güneş çok sevmeme rağmen,eğer kontrolü elden bırakmışsam minimum üç gün acılar içinde kıvranıyorum :( beyaz tenli olmanın zararı...

EVDE GÜNEŞ KREMİ YAPIMI

Tatile çıktığımız zamanlarda, en çok ıstırap veren durumlardan bir tanesdir, 1.derece güneş yanıkları. Yani, yüz, omuz ve dekolte kısımları, güneşe fazla maruz kaldığından, koyu kırmızı bir renk alır ve çok acı verir. İşte bu durumlar için, Ender saraçtan çok ferahlatıcı ve faydalı bir güneş yanığı kremi tarifimiz var.
GEREKLİ MALZEMELER :
* 1 Adet bepanthene krem,
* 1 parça saf zeytinyağı,
* 1-1,5 tatlı kaşığı saf aloe vera

HAZIRLANIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Bütün malzemeleri karıştırıp bir krem yapın. Acı hissettiğiniz zamanlarda, sabun kullanmadan ılık bir duş alın ve yanan kısımlara karışımı sürün. Bu krem kızarıklığı alıp, ağrıyı dindirir. Ayrıca güneş koruma kremi kullanmadan yanmışsanız, olabilecek lekeleri de önler.Tatile çıkacaklar, mutlaka bu karışımı gitmeden hazırlayıp çantalarına koymalılar bana göre.

Hepinize acısız tatiller :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...