4 Ekim 2020 Pazar

Aşka İnan (I Still Believe)




Mutlu Pazar'lar...

Birkaç gece önce bir film izledim. Filmi listeme alırken konusunu okumadım ama bu kadar etkileneceğimi düşünmemiştim.

Ceremy Camp'in hayatından uyarlanan filmi, günümüzde pek nadir rastlanan, gerçek bir fedakarlık örneğini gözyaşları eşliğinde izledim. 

Ceremy eşi Melissa'ya aşık olur. Kısa bir süre sonra Melissa kansere yakalanır. Ceremy'nin ısrarı üzerine evlenirler. Ne yazık kı dört buçuk ay sonra Melissa vefat eder :( 

Kısa süren, sancılı bir sevgi örneğiydi. Bizim filmlerde de oluyor böyle konular ama bu filmde daha bir gerçekçi olmuş. 

İzlemenizi tavsiye ederim.

Mutlu biten sevgiler yaşamanız dileğimle.


Sevgiler,


Minik





 


2 yorum:

  1. bu da oluur bi ara hepsini birden izleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone: bunu izlemeden önce yanında mendilini hazır bulundur nolur nolmaz

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...