13 Ekim 2020 Salı

Acayip Güzelim - I feel pretty

 




Merhaba,

Bugünüm oldukça yorucu geçti. Evden çalışıyorum ama işe gittiğim günlerden hiç farkım yok. Ama seviyorum çalışmayı, mücadele etmeyi. İnsan, güven hissediyor kendinde. 

Güven demişken, geçtiğimiz akşamların birinde bir film izledim. "Acayip Güzelim" filmin adı bu, yanlış anlamayın kendim için demedim :)

Hayatından memnun olmayan bir kızın başına aldığı darbeden sonra değişen yaşantısını anlatıyor. Renee Barrett kendine güveni vasat olan bir kızdır. İyi bir yaşama sahip olmasına rağmen yine de mutsuzdur. Bir gün kaza geçirir ve başına sert bir darbe alır ve bu sayede özgüveni yükselir ve çok güzel olduğu inancına sahip olur. Dünyanın en güzel kadını olduğunu düşünerek hayatını korkusuzca yaşamaya başlayan kızçeyi izleyin bence :)


Başrolünü Amy Schumer’ın üstlendiği filmin yönetmeni Abby Kohn ve Marc Silverstein. "Yaşamın Kıyısında" filmiyle kazandığı Oscar adaylığıyla birlikte 4. Oscar adaylığını elde etmiş olan güzel oyuncu Michelle Williams'ın Renee'nin idolü ve patronu olan Avery LeClaire'i canlandıracağı filmin kadrosunu Emily Ratajkowski, Busy Philipps, Tom Hopper oluşturuyor. Ayrıca Naomi Campbell da filmi renklendirmiş :)

14 yorum:

  1. Benimde ilgimi çekti.
    Nazen sanırım kafaya bir darbe gerekiyor, bazı şeyleri idrak etmek için.

    YanıtlaSil
  2. ha haaa ne hoş konuuu :)

    YanıtlaSil
  3. kadrosu iyiymiş, değişimli filmleri severim not alalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de önce fragmana bakınca kız çok şirin gelmişti :)

      Sil
  4. Tam da aradığım bir blog sayfası... Harika yazılar ve filmler var burda

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel bir film cok hem de💟💟💟🎈🎈🎈

    YanıtlaSil
  6. Çok cici bir kız amaaa. Mutlaka izle :)

    YanıtlaSil
  7. Amy Schumer hakkında niyeyse biraz ön yargılıyım, sanki kötü oyuncuymuş gibi bir düşüncem var. Aslen standart-up yapan bir komedyen diye biliyorum. O yüzden bu filmi izlememiştim. Bir şans verelim bakalım 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş vakit geçirmek için güzel bir film. Umarım beğenirsiniz, teşekkürler 🌹🌹

      Sil
  8. Film arama konusunda sıkıntı çeken ve klasik erkek çocuklar gibi aksiyon vurdu kırdı düşkünü biri olmadığım için bu filmi izleme listeme, blogunuzu da takip listeme alıyorum :D

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...