18 Ekim 2020 Pazar

Kusursuz Sevgili - My Perfect Romance



 


Merhaba,

Yine romantik komedi tarzı bir film ile karşınızdayım :)

Tam da şöyle Pazar akşamına yakışır türden. 

Kusursuz Sevgili -  My Perfect Romance

Yönetmen: Justin G. Dyck

Oyuncular: Kimberly - Sue Murray, Christopher Russel, Lauren Holly

Ülke: Kanada

Robinson Tech yeni CEO’su olan Wes Robinson, şirketinin satışlarını arttırmak için yeni fikirler aramaktadır. Yazılımcı kızımız Vivian Blair, “My Perfect Match” isimli bir randevu algoritması hazırlar ve yeni patronuna sunar. Algoritma sayesinde kullanıcılar hayatlarının aşkını bulmaya çalışır. Programı beğenen Wes, uygulamayı denemek için kendisini ve Vivian'ı gönüllü seçer. Bu algoritma Wes ile Vivian'a zorlu da olsa mutluluk kapısını açar.

Havaların biraz soğumaya başladığı bu günlerde tam da battaniyeye sarılarak izlenilesi hoş bir film.


Mutlu bir yeni hafta diliyorum.

7 yorum:

  1. izlerim bunu da bir araaa :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Bazen gerçekçi gelmiyor bana da. Gerçek hayat öyle değil çünkü.

      Sil
  3. Tatlı bir romantik komedi seyretmeyeli epey oldu sanırım :) Bunu mu seyretsem acaba :)

    Bir de bu blogu izleyebileceğim bir takipçiler/izleyiciler eklentisi var mı sağda solda bir yerde, bakındım ama göremedim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. İlginize çok teşekkür ederim. Yeni blog versiyonu ile bütün ayarlarım değişmiş. Az önce düzelttim. Sağ üst kısımda izleme butonuyla izleme yapabilirsiniz :)

      Sil
    2. İzliyormuşum zaten, eklenti dönünce fark ettim :) Demek ki yeterince gelip tanımamış, alışmamışım :) Biraz daha sık geleyim :) Neşeli sevgilerle :)

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...