8 Ekim 2020 Perşembe

Marigold Oteli'nde Hayatımın Tatili 1-2 The Best Exotic Marigold Hotel

Merhaba,





Bugünler yoğun geçiyor. İş-güç...

Ama güzel bir bakıma. Kendime de vakit ayırabiliyorum. Filmleri listeme göre izleme hevesinde olsam da birini izleyince başka değişik filmler çıkıyor karşıma :) 

Sevgili arkadaşım deep  film izleme konusunda çok şey kattı bana. Buradan O'na tişikkirlirrrr.

Yabancı filmler daha gerçekçi geliyor bana, daha doğal. Böylelikle insan kendini filmin içindeymiş gibi hissediyor.


Bu kez değişik bir film ile karşınızdayım: Marigold Oteli'nde Hayatımın Tatili. 

Emekli bir grubun Hindistan'daki Marigold Oteli'nde geçirdikleri hoş ve anlamlı bir tatili anlatıyor.

İyi seyirler , sevgiler


Minik

9 yorum:

  1. bu film çok şeker yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir blogunuz varmış ama benden mi bilmiyorum bir yere basınca alakasız reklam sayfaları açılıyor telefonum virüslendi mi acaba :(

    YanıtlaSil
  3. Pastel : problem benden kaynaklı anladığım kadarıyla, çözeceğim inşallah

    YanıtlaSil
  4. İlkay: değişik bir tarzı var, düşündürücü 🙂

    YanıtlaSil
  5. Çok sevdiğim filmlerden. Hatta bir alıntı da koymuştum bloğa
    https://metebilge.blogspot.com/2014/02/the-best-exotic-marigol-hatel.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan: sevilmeyecek gibi değil, defalarca izlenir belirli aralıklarla :)

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...