9 Ekim 2020 Cuma

Tatil Takvimi - The Holiday Calendar

Merhaba,

Dün akşam yağmur yağdı semtime :) Annemle yürüyüş yaparken yakaladı bizi.

Islanıp, toprak kokusunu içimize çekip döndük eve.

E bu havada da film izlemekten başka bir şey yapasım gelmedi.

Süper , tam da böyle havalarda izlenmesi daha uygun bir film izledim.




Listemde öylece duruyordu, meğer bu anı bekliyordu :)

Filmimiz Tatil Takvimi (The Holiday Calendar)

Fotoğrafçı esmer güzeli kıza büyük babası sihirli bir takvim hediye eder. Takvim, ertesi gün olacaklardan ip ucu veriyor veeee farkedilmeyi bekleyen aşka doğru yönlendiriyor. 

Bence izlenmesi ve mutlu mutlu uykuya dalınması gereken bir film.

Nasıl olsa böyle güzel aşklar böyle filmlerde var, günümüzde yokkkk, ya da bana rast gelmez.

Neyse anacım ...

Filmin yönetmeni Bradley Wals

Oyuncular Kat Graham, Quincy Brown



 

7 yorum:

  1. Evet, mutluluk veriyor, yani umut veriyor. Hani belki ... diyor insan 😌

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum noel filmlerine :D Gerçi çok fazla uyduruk olanı da var ama bunı sevmiştim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan: Evet ben de seviyorum Noel filmlerini. Gündelik hayatımızda da var uyduruk şeyler, boşver 😘😘

      Sil
  3. mutluluk veren filmler izleniir :)

    YanıtlaSil
  4. Simdi blogunuza uğradım. Bu yaziniz da bu akşamki film arayışımı sonlandırmis oldu. Cunku hem mutluluk verici hem de gerçekten kafa yormayan bir filme ihtiyacim var. Sanirim bu film için geçerli. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, teşekkür ederim 😘 iyi seyirler dilerim. Oğlunu da öp benim için.

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...