12 Kasım 2020 Perşembe

Pine Lake’teki Öpücük - Kiss at Pine Lake

 




Merhabaaa,

Bugün yağmurlu ve yoğun bir gündü. Bir ara ofise gittim, coronadan saklanarak. Görmemiştir umarım. Çevremde hasta olan bazı kişiler duydum. Allah'ımmm sen koru Yarabbiiimm.

Moral düzeltecek bir film izledim.Pine Lake’teki Öpücük -  Kiss at Pine Lake.
Luke Garvey yatırımcı ruhu ile amcasının yaz kampını satın alır.
Çocukluğu neredeyse bu kampta geçmiştir. Çocukluk aşkı kızımıza patronu baskı yapar ve o kampı elinden almak ister. E tabi haliyle eski bir aşk yeniden canlanır.
Bu filmerde aşk güzel yaşanıyor. Bu sefer de iki aşık el ele verip kampı satılmaktan kurtarır.

Güzel film bu da. Her film, değişik duygu seline sürüklüyor beni. Bir de Kanada filmleri sanki biraz daha mı nahif oluyor ne ? :)


Güzel geçsin günleriniz ve tabii sağlık eşliğinde :)

Sevgiler
 

3 yorum:

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...