18 Kasım 2020 Çarşamba

Bir Fransız Villası - Summer Villa



Merhaba,


Virüs yine aldı başını gidiyor. Evden çıkmak artık cesaret gerektiriyor :(

Haberleri bile izlerken ruhum sıkılıyor. Ne olacak halimiz ?

Dün geceyi, uzun zamandır listemde bekleyen bir filmi izleyerek geçirdim.

Bir Fransız Villası - Summer Villa

Ünlü bir şef ve ve bir roman yazarının, kafa dinlemek için aynı villada kalma macerasını anlatıyor. Zaman zaman komik, zaman zaman duygusal ve yüzünüzde gülümseme bırakacak bir film.


Sağlıklı günler diliyorum hepimiz için


Sevgiler



 

5 yorum:

  1. Şu pandemi günlerinde bende devamlı izleyecek filmler arıyorum .Bu tavsiyeni dikkate alacağım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim 🙂 Haklısınız, insan böyle zamanlarda kendini neşelendirecek şeylere yönelmek istiyor.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben bir film delisiyim.. bunu nasıl atlamışım.. derhal izleyeceğim.. başka önerilerinize de bakacağım. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilginize. Ben de izledikçe böyle yazacağım :)

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...