9 Kasım 2020 Pazartesi

Yağmurun Rengi (The Color Of Rain)


Yoğun ve yorucu bir iş gününden merhaba,

Benim bu aylar beyin yorgunluğu ile geçer, bugünlerde de öyle tabii.

Allah işsizlik vermesin yeter ki...

Biraz mola vermek istedim. Bloguma bir film yazayım dedim :)

Yağmurun Rengi (The Color Of Rain) 

Gina Kell (Lacey Chabert) eşinin ölümünden sonra iki erkek çocuğu ile yalnız kalır.

Evlatlarına hem annelik hem de babalık yapar. Çocuklarının okuduğu okulda çalışmaya başlar.

Bir süre sonra Michael adında genç adamın eşi ölür. O da üç çocuğuna bakmak için çabalar.

Gina ile Michael tanışır ve aralarında seviyeli bir aşk başlar. Çocuklar da çok iyi anlaşır üstelik.

Veeee , evlenirler :)

Film, gerçek hayattan alınma bir hikayeden uyarlanmış.

Sevdim filmi, izlemeyenlere tavsiyemdir.


Sevgiler,


Minik

  

   


4 yorum:

  1. Bu aylar derken... Bir dönem muhasebecilik yapmıştım. Sonrasinda alanım dışı fakat yapmaktan çok keyif aldığım başka bir işe geçmiştim. Tahmijkm muhasebe finans alanindasiniz. Yıl sonu çok çok zor geçer cunku. Film için teşekkürler. Cok sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Dış ticaret firmasında çalışıyorum. Yılın bu dönemlerinde yurtdışı firmaları stok yapmak için ürün alıyorlar. Bu yüzden yoğunluk oluyor. Çok teşekkür ederim ilgine. Sevgiler 😘😘

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...