6 Kasım 2020 Cuma

Müstakbel Erkek Arkadaşım - My Future Boyfriend

 




Merhaba,

Son günlerde iş yoğunluğum var. Dinlenme zamanlarımda film izliyorum.

Dün gece bir film izledim. 

Müstakbel Erkek Arkadaşım - My Future Boyfriend

Yönetmen: Michael Lange

Oyuncular: Sara Rue , Barry Watson, 

Gelecekten gelen 1000 yaşındaki bir arkeoloğun, günümüzde yazılmış bir aşk hikayesine ait bir kitap bulması ve kitapta okuduğu ve bilmediği aşk duygusunu araştırmak ve yazarını bulmak için 2011 yılına geri gelmesiyle başlayan bir aşk hikayesi.

Günümüzde bile insanların tam anlamıyla yaşayamadığı aşkın gelecekte iyice değerini yitireceği belli yani. Bu yüzden diyoruz zaten "nerede o eski aşklar ? " diye.

Zaman geçtikçe köreliyor bu duygu insanlarda. Artık insanlar sevmeyi bile unuttular ya da bazılarında cesaret kalmadı. Hep söylerim "yanlış zamanda yaşıyorum beeeen" 

Şöyle 1960 , 1970 lerde yaşasaydım. O zamanlar insanlar sevmeyi biliyormuş diye duydum.

Sevgiden önce saygı varmış, bu da sevmeyi destekliyormuş. 

Neyse , film çok hoş ve düşündürücü.

İyi seyirler dilerim.


Sevgiler,


Minik



5 yorum:

  1. Netflix te varsa izleyeyim. İnsanların birbirine ne saygısı ne sevgisi kaldı ki:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nette var bu film. Netflix'e de bakarsın bi . Evet artık çok nadir kişilerde kaldı sevgi saygı maalesef .

      Sil
  2. Düşüncelerinde haklısın sonuna kadar. İnsan bazen böyle karamsar modda oluyor. Allah iyilerle karşılaştırsın inşallah 😘😘

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...