9 Ocak 2021 Cumartesi

Ay Kadar Büyük Bir Gülücük - İzledim

 Merhaba,


Günlerden Cumartesi ve dışarıda mükemmel bir yağmur var, çok şükür.

Camın önünde bir süre yağmur sesini dinledim. Huzur veriyor bu ses insana :)

Sonra bir film izledim kii , ağlamanın eşiğinden döndüm.

Ay Kadar Büyük Bir Gülücük.

ABD yapımı filmin konusu farklı. Bence her öğretmenin izlemesi gereken bir film.

Hatta bu filmi çocuklarınızla da izlemenizde büyük fayda var.

Engelli çocuklar için özel eğitim öğretmeni olan Kersjes ve yardımcısı, bir gurup engelli öğrencilerini uzay kampına götürürler. Önceleri kampa gidiş maddi açıdan durumu zorlamış olasa da sonunda gitmeyi başarırlar. Kampta kendilerine çeşitli görevler verilir. Hayal gücü, liderlik, takım ruhu ve sevginin birleşiminden bütün zorlukların üstesinden gelip bütün görevleri başarıyla tamamlarlar.  

İzlenip, akıllara kazınacak filmlerden.


Mutlu bir hafta sonu dilerim.


Minik

8 yorum:

  1. Öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bunu izleyeceğim merak ettim :)
    mutlu hafta sonları sana daa :)

    YanıtlaSil
  3. Ah! Sevgili minikmini, bu filmi mutlaka izleyeceğim. Cok tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle tabisiii, inşallah oğluşunla da karşılıklı izlemek nasip olur. Öp onu benim için 😘😘 Ben teşekkür ederim.

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...