10 Ocak 2021 Pazar

Mary and Max

Merhaba,

Bugün bir değişiklik yapıp, animasyon tarzı film izledim. Uzun zamandır izlenmeyi bekliyordu.

Mary and Max

Adam Elliot'un yönettiği lk uzun metrajlı filmi. Mary, Avustralya'da yaşayan, ilgisiz, yoksul bir aileye sahip olan, sekiz yaşındaki yalnız bir kız çocuğudur. Postaneye gittiği bir gün şans eseri bir New York adres rehberi görür. Rehberi karıştıran Mary, New York'ta yaşayan Max Jerry Horowitz isimli bir adama mektup yazmaya başlar. Max, Manhattan'daki dairesinde yalnız yaşayan, ruhsal problemleri olan asosyal ve obez bir adamdır. 44 yaşındaki Max, Mary'nin mektubunu alır ve cevap yazar.

Aralarında gelişen dostluk, hayatı anlamalarını sağlar. Max'ın masumiyeti etkileyici gerçekten.

İzlemeyenler varsa , mutlaka izleyin derim.


Sevgiler,


Minik

9 yorum:

  1. Bunu da not aldım, üst üste güzel öneriler yaptınız 👍

    YanıtlaSil
  2. yıllaar yıllar önce izlediğim, bayıldığım film. herkes izesin isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de... Çok etkilendim. Teşekkürler 🙂

      Sil
  3. Tam benlik.
    Kaybettiğimiz masumiyeti arıyorum yıllardır.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O masumiyet çok eskilerde kalmış sanırım. Ben yetişemedim. Sevgiler benden size ... Teşekkürler 🌹

      Sil
  4. aa bunu çok eskiden izlemiştim ayrıntıları anımsayamıyorum belki tekrar izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle bence. Bazı filmlerin tekrardan izlenmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Bazı şeyleri hatırlamamıza sebep oluyor :)

      Sil
  5. Benim en sevdiğim psikolojik animasyondur kendisiii yorumu gören olursa kesinlikle izlemelisiniz:))

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...