3 Ocak 2021 Pazar

Paris Manhattan - izledim

 Merhaba,

2021 başladı ve bu da ilk yayınım oluyor bu yıla ait :)


Yeni izlediğim bir film ile başlasın o zaman; Paris Manhattan

Woody Allen fanatiği bir eczacı olan Alice , Allen'in bütün filmlerini ezbere biliyor. Ayrıca odasında kocaman bir posteri var. Bir gün orta yaşlı adam Victor ile tanışır. Adam, hayatında hiç Woody Allen filmi izlememiştir. Alice, önceleri bu adamla ciddi bir birliktelik yaşayamayacağını düşünür. Zaman geçtikçe yaşanılanlar Alice'nin düşüncelerinde farklılık oluşturur. Victor, Alice'yi tanışmayı çok istediği Woody Allen ile karşı karşıya getirir, bu vesile ile aşkları da başlamış olur.

Yönetmen: Sophie Lellouche

Oyuncular: Alice Taglioni ve Patrick Bruel başta olmak üzere çok kısa bir süre Woody Allen :)


Mutlu bir hafta olsun hepimiz için .



8 yorum:

  1. Begendim, beğenmedim demediğine göre sanırımmmm ortalama bir filmdi sevgili minikmini😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi beğendim de aşk duygusu belirsizdi. Sonradan çıktı ortaya 🙂

      Sil
  2. bikaç defa izledim sevdiğim filmlerdeeen :)

    YanıtlaSil
  3. filmi merak ettim, seveceğimi düşünüyorum, teşekkürler paylaşımınıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hoş vakit geçirirsiniz. Ben teşekkür ederim ziyaretinize 🙂

      Sil
  4. Woody Allen filmlerinin kendine has tarzı ve fanları var. Filme bile konu olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok sempatik davranışları var 🙂

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...