20 Kasım 2020 Cuma

Manzaralı Noel - Christmas With a View


 


Merhaba,


Yurt dışında noel hazırlıkları başlamış şimdiden.

Ben de dün akşam noel temalı bir film izledim. Ama ana konu sevgi ve aşk tabii.

Manzaralı Noel -  Christmas With a View

Clara Garrison, bir kayak tesisinin restoranında yöneticilik yapan genç bir kadındır. Büyük bir restorant açma hevesinde olup başarısız olan ve bu nedenle oldukça sarsılan Clara, hayatına yeniden yön vermeye çalışır. Bu sırada ünlü bir şef olan Shane Roarke işe başlar. Otel çalışanları ünlü şefin aralarına katılmasından dolayı oldukça heyecanlıdır. Clara ve Shane arasın da zaman geçtikçe daha yakın bir ilişki oluşmaya başlar. Bu durum, bazı sırların da ortaya çıkmasına neden olur.

Şirin bir film. Kafa dağıtmak için tercih ediyorum bu tarz filmleri. İyi geliyorlar bana.


Sevgi ile kalın.


Minik

9 yorum:

  1. Kafa dağıtmak için banada iyi geliyor bu tip filmler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim tanrıçam, benden de sevgiler 😌

      Sil
  2. noel filmlerinin enerjisi iyi geliyor :)
    teşekkürler önerin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o enerji farklı bişey. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz için 🤗

      Sil
  3. Evet yaa, hele kar temalı olursa daha bir güzel oluyor. Ben teşekkür ederim 🙂

    YanıtlaSil
  4. bu da uyar. masterchef filmleri hihihi :)

    YanıtlaSil
  5. Noel temalı filmler insanın içini sıcacık yapıyor.

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...