21 Kasım 2020 Cumartesi

Revox şampuan


Merhaba,

Geçenlerde Gratis'ten sipariş ettiğim ve son bir buçuk yıldır kullandığım şampuandan bahsetmek istedim sizlere.

Revox biotin collagen.

Saç derimde pul pul dökülmeler oluyor. Bu durum da son yıllarda fazla miktarda saç kaybıma neden oldu. Aslında stress baş sebebim :(

Kardeşimin tavsiyesi ile Revox kullandım. Çok iyi geldi bana. Saç derim rahatladı. Pul pul şeyler artık yok gibi. Gün aşırı da lavanta ve çay ağacı yağı ile ovuyorum saç diplerimi. Pandemi süresince de hiç boyama yapmadım. Yeni saçlarım gelmeye başladı :) Gerçi yeni gelenlerin renkleri beyaz ama olsun, ben onları "montajda düzeltirim" misali, buna da razıyım yani.

İndirim yapan firmaları takip edip, daha uygun fiyata bir kaç tane alıp stok yapıyorum. Anca buldum bana uygun şampuanı.

Saçları dolgun hale getiriyor. Deneyin bence.


Sağlıklı günler dilerim.

Minik

 

4 yorum:

  1. Denk gelirsem alacağım, Revox şampuan tavsiyesi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. İnşallah memnun kalırsınız 🙂

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...