1 Aralık 2020 Salı

Magnolia’da Yılbaşı Partisi - Midnight at the Magnolia



Merhaba,

Yoğun tempolu işlerden arta kalan zamanları film izleyerek telafi etmeye devam...

Yeni filmimiz gerçekten de yeni :) 5 Kasım 2020‘de Kanada’da vizyona girmiş.

Magnolia’da Yılbaşı Partisi - Midnight at the Magnolia.

Çocukluktan beri arkadaş ve yerel radyo sunucuları Maggie ve Jack, programlarının ülke çapında yayınlanması hevesiyle, ailelerine ve dinleyicilerine sevgili rolü yaparlar. 

Popüler bir yerel radyo programında flört tavsiyeleri vermektedirler. Patronları onları canlı bir Yılbaşı Gecesi özel etkinliği hazırlamaya teşvik eder.

Babalarının yerel caz kulübü The Magnolia’da güzel duygu yüklü bir parti gerçekleşir.

Sade ve aynı zamanda sürükleyici bir film.
Keyifle izledim :)

Baş rollerde Natalie Hall  ve Evan Williams  var.

Mutlu geçsin günleriniz.

Minik
 

9 yorum:

  1. Eğlenceli görünüyor :))

    YanıtlaSil
  2. Bu sene yılbaşı eğlencesi evde olacağına göre film de izlenir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, haklısınız. Benim de evde film izleyerek geçecek yılbaşı akşamım :)

      Sil
  3. Romantik filmler çok keyifli oluyor.. Teşekkürler önerin için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum böyle filmleri. Fırsat buldukça da izleyip stress atmaya çalışıyorum 🙂

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...