22 Aralık 2020 Salı

Aşk Gurur ve Kardan Adam - Sense Senibility & Snowmen

 



Merhaba,

Bugün Aralık 22 ve henüz kar yağmadı. Çocukluğumdan beri yılın bu zamanlarında kar yağmasını isterim. Baktım ki yağmadı, ben de kardan adam göreceğim bir film izleyeyim dedim :)

Aşk Gurur ve Kardan Adam - Sense Senibility & Snowmen 
Ella ve Marianne parti organizasyonu işi yapıyorlar. 
Bir gün yakışıklı bir iş adamı ile karşılaşırlar. Birlikte güzel bir parti düzenlenir, herkes çok beğenir. 
Eee tabii ki kahramanlarımız arasında aşk filizleri çıkmaya başlar. Önceleri biraz gurur ön planda olsa da film mutlu sonla biter :)

Ailece ve özellikle sevgili ile izlenebilecek yumoş bir film.

Sevgi dolu geçsin günleriniz.

Minik



7 yorum:

  1. En son çocukken kar görmüştüm ve o kadar özledim ki :) o yüzden sevdiğim insanların yaşadığı yere kar yağıyorsa benim yerime kar fotileri çeksinler kardanadam yapsınlar diye sürekli istekte bulunuyorum :) en çok da karda yürürken çıkan sesi özledim :) bi de hiç karların içine uzanmamıştım keşke bunu bir kez yapsaydım :) karlı filmler ve diziler benim de favorim bu yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet, kar manzaralı fotoğraflara bayılırımmm. İnşallah yakın zamanda hayalini yaşarsın 🙏 Sevgiler

      Sil
  2. Biz ne yapalım İzmirin gobeginde kar görmek bir mucize🙂 ben de bu sebeple hep yılbaşında kar yağsın camdan izleyim hic olmazsa diye hayal ederdim. 2018i 2019a bağlayan gece kutahyada gokalpin doğduğu evde, henüz 40i cikmamisken yağmıştı. Cok mutlu olmuştum. Oyle bir anıydi bu da🎈♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın İzmir yumuşak oluyor kışın di miiii ? Ben de emekli olunca orada yaşamak düşüncesindeyim. Güzel bir anı, paylaştığın için teşekkürler 👍

      Sil
  3. bunu izledim hafif ve keyifliydiii :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de eurosport açtım şu anda kayakla atlamaları sırf kar var diye izliyorum :D

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...