24 Aralık 2020 Perşembe

Yeni Yılın Renkleri – Dolly Partons Christmas

 

Merhaba,

Hafta sonu izlediğim ve etkisi uzun süren bir filmi tanıtacağım size.

Yeni Yılın Renkleri - Dolly Partons Christmas

Dolly Parton adındaki dokuz yaşındaki bir kız çocuğunun yaşam öyküsünü anlatıyor.

Gerçek bir yaşam öyküsüymüş. 

Kıt kanaat geçinen bir ailenin kızı olan Dolly, tabir-i caizse "tuttuğunu koparan" bir çocuktur. Diğer kardeşler ile birleşip, yılbaşında annelerine hediye yüzük almak isterler. Fakat maddi durumları müsait değildir. 

İçim burkuldu izlerken :( Bir kez daha halime şükrettim.


İzlemenizi tavsiye ederim.


Sevgilerimle


Minik




11 yorum:

  1. Icim burkulacaksa izleyim. Yeteri kadar burkulmadi su sira cunku. Ciddi soyluyorum�� bazen böyle filmler izlemek istiyor insan. İzleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tam sana göre bir film. Senin gibi duyarlı bir annenin mutlaka izlemesi lazım. Kendinden çok şey bulabilirsin 👍

      Sil
  2. Sahip olduklarımın değerini anlamama neden olan filmleri çok seviyorum izleyeceğim mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum böyle filmleri. İnsanı bir silkeliyor ki ... 🤔

      Sil
  3. Ünlü şakıcı Dolly Parton mu bu? Merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  4. Böyle filmleri izlerken boğazım düğümleniyor ve sonrasında gözyaşları sel... Ruh halimin elverdiği bir zaman diliminde bu filmi de izleyeyim. Teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok duygusalim , ama arada bir lazım böyle frenlemek hayatı 👍 Ben teşekkür ederim ilginize.

      Sil
  5. Son yazımda seni mimlemiş bulunuyorum :)

    YanıtlaSil
  6. izledim bunuuuu iyiydi :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...