11 Aralık 2020 Cuma

Benim Gizli Sevgilim - My Secret Valentine

 





Merhaba,

Bugünlerde Lacey Chabert filmlerine taktım.
Çok sempatik geliyor bana bu kadın. Kibar, narin olmakla beraber azimli ve güçlü bir kişiliği olmalı.

Dün gece bir filmini daha izledim.
Benim Gizli Sevgilim - My Secret Valentine.

Chloe 'nin babası üzüm bağlarını satmak ister. Chloe bu satışın olmasını istememektedir. 
Sahip oldukları bağ evinde kalan kiracı ile evin kara tahtasında mesajlaşmaları sayesinde 
hayatının aşkını bulup, üzüm bağını satıştan kurtarır.

Yine mutlu biten ve yüzünüzde tebessüm bırakıp uykuya daldıracak bir film.
Bu filmi izleyince canınız kırmızı şarap isteyebilir :)

Can sıkıntısı için bire bir, şirin bir film.

Sevgi dolu geçsin günleriniz.

Minik 


2 yorum:

  1. Boyle filmleri eşimle izlerim genelde. Daha doğrusu ona zorla izlettiririm😃 o yuzden sonraya saklıyorum şimdilik...

    YanıtlaSil
  2. Umarım filmi beğenip , güzel vakit geçirirsiniz. Sevgiler ... 🙂

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...