9 Aralık 2020 Çarşamba

Falling Inn Love


 

Merhaba,

Sabahtan beri koşturmaca içindeyim.

Pazara gittim, geldim.Kahvaltıdan sonra işlere gömüldüm.

Biraz ara vermek istedim, çünkü beynim yandı misaliyim :)

Yeni izlediğim bir filmden bahsetmek istedim.

Filmimiz; Falling Inn Love.

Gabriela adında, yarışmadan kazandığı pansiyon sayesinde hayatı değişen genç bir kadını anlatıyor.  Beklenmedik bir şekilde yarışmayı kazanan Gabriela, büyük ödül olarak bir pansiyonun sahibi olur. San Francisco’da yaşayan Gabriela, Yeni Zelanda’da bulunan pek de iç açıcı olmayan pansiyonu yenilemesi için yola koyulur. Pansiyonun tadilatını tek başına yapması mümkün değildir. Yakışıklı bir müteahhitten yardım almaya başlar. Veee yakışıklı müteahhit sayesinde sadece pansiyonu değil aşk hayatına da tadilat yapıp güzelleştirir.

Hoş ve şirin bir film.

Aslında kıza imdendim gerçekten. Pansiyonu o kadar güzel bir hale getirdiler kiii, insan ömrünün sonuna kadar orada huzurlu yaşayabilir yani.

Tam da hayalim, ama tabiii sadece hayal.


Sevgiler,


Minik 

2 yorum:

  1. Ah bunu nerdeyse 1.5 yıl önce izledim.. çok hoştu. Şu aralar hafif filmler bana iyi geliyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hoş film. Ben de çoğunlukla böyle hafif filmleri tercih ediyorum. İyi geliyor ruhuma 😌

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...