13 Aralık 2020 Pazar

Safaride Aşk - Love on Safari




Merhaba,

Haftaya güzel bir film ile başlamak istedim. Güzel bir hafta olsun diye.

Yine bir Lacey Chabert filmi ; Safaride Aşk.

Kira, yaban hayatı koruma alanı olan Ukuthula'yı satmak için Güney Afrika'ya gider. 

Gittiğinde anlar ki bu satış planı iyi bir plan değildir. Yakışıklı kahramanımız Tom ve kız kardeşi Alley ile birlikte Kira'yı satıştan vazgeçirmek ve onun Ukuthula'da kalmasını sağlamak için epey uğraş verirler.

Filmi beğendim. Ne hikmetse bu da Kanada filmi :)


Mikemmel bir hafta diliyorum sizlere.


Sevgiler


Minik

6 yorum:

  1. İyi bir filme benziyor. Teşekkürler bu güzel tavsiye için. Selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirin bir film. Güzel vakit geçirmek için 😌🖐️

      Sil
  2. Çıtır çerezlik bir film💯👍🏻

    YanıtlaSil
  3. romantik filmleri bir ara ne çok izlerdim. Şimdi pek tahammülüm yok :)) Ama bi bakarım belki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok uzun zaman iş yoğunluğu nedeniyle izleyemedim. Son zamanlarda acısını çıkartıyorum 🙂

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...