28 Aralık 2020 Pazartesi

Çılgın Çamlar (Fir Crazy On Christmas Tree)

 Merhaba,

İzlediğim Noel temalı romantik komedi filmlerine bir yenisini daha ekledim :)

Çılgın Çamlar (Fir Crazy On Christmas Tree)

Sarah Lancaster ve Eric Johnson başrollerde.

Kahramanımız Elise'nin çocukluğu bir ağaç çiftliğinde geçmiştir. Çalıştığı iş yerinden şok bir kararla kovulmuştur. Ailesi ondan ağaç satmasını ister. Ama o çocukluğundan beri sokak başlarında ağaç sattığı için Noelden nefret etmiştir.

Fakat, bu sefer işsiz kaldığı için ailesinin bu isteğini geri çeviremez. Ağaç satarken bir gün, yakışıklı Darren ile tanışır. Hızlı gelişen bir aşkın içinde bulur kendini, hem de hiç aşık olmak istemiyorken :)

Elise zorluklar yaşasa da bütün ağaçları satar ve bu durum onun mükemmel bir aşk yaşamasını da sağlamış olur.

İnsana umut ve huzur veren bir film. Kafa dinlendirici.

Yılbaşı tatilinde evlerimizde olacağımız için böyle filmler can sıkıntısına çare olacaktır :)


Sevgilerimle


Minik


14 yorum:

  1. Bir de bu tarz filmleri izlemek zorunda oluruz tvde birsey yoksa, 31 Aralık 1ocak mutlaka olur tvde bunlardan. Hele eskiden netflixcigim yokken falan mecbur izlediğimiz yılbaşı filmleri burdan bizim koye yol olurdu🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, eskiden çok izlerdik bu filmlerden. Ama şu bir gerçek ki eski filmler de bir başka di miii ? 🤗

      Sil
  2. Pozitif ve eğlenceli filmlere ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, özellikle son zamanlarda herkese huzur lazım...

      Sil
  3. Çok seviyorum bu filmleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu filmleri. Bazen abarttım diye düşünüyorum , ama ruhuma iyi geliyor 😌

      Sil
  4. Filmi izlemedim galiba ama yılbaşında eğlenmeye ihtiyaç var.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anca böyle eğlenecegiz , naapalim. Şartlar bunu gerektiriyor. Ama ben şikayetçi değilim açıkçası 🙂

      Sil
  5. Yılbaşı temalı filmler ilgimi çekiyor, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son günlerde fazla abarttım gibi geliyor, ama içlerinde güzel duygular da barındırıyorlar 💕

      Sil
  6. hihi tatlıymış izlerim :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...