7 Aralık 2020 Pazartesi

Mükemmel Resim – A Brush with Love


 Merhaba,

Bir kaç gündür sırt ağrım var.  Masaj ve kas gevşeticilerle idare etmeye çalışıyorum. Bir de rahatlatıcı hareketler yapıyorum. Geçer geçeeerr, neler neler geçmedi ki ?

Yorgun durumları sıcak romantik filmlerle geçiştiriyorum :)

Filmimizin adı Mükemmel Resim – A Brush with Love 

Jamie genç ve güzel bir kadın. En büyük hayali çok iyi bir ressam olmak. Karamsar düşünceleri onu bu hayalinden vazgeçirmeye çalışır. Güzel bir resim yapar, hatta bu resim onun hayal panosudur. Resimde gizemli ve onu seven bir adam vardır. Max Jamie'ye yıllardır aşıktır ama bir türlü söyleyememiş ve uzaktan sevmiştir. Jamie de Max'a karşı duygusal bir şeyler hissetmeye başlar. 

Çok romantik ve gizemli bir film.


Sevgiler,


Minik


8 yorum:

  1. Adam mı resmin içinde. O kısmı anlamadım.
    Çocukları erken yatırıyorum sözde ama vakit çabuk geçiyor. Filme zaman kalmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızın hayaline göre resmin içinde bir adam var, hatta pembe bir gül var. Adamın o gülü kıza uzattığını hayal ediyor. Çok değişik duygular.

      Sil
    2. Allah düşürmesin diyelim o halde o hale
      :)

      Sil
    3. Amiiin. Aşk güzel derler, ama yorar insanı yaaa 🤭

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yürekli 😘😘

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...