3 Aralık 2020 Perşembe

Sevgili John -Dear John

 




Merhaba,

Arada bir dışarı çıksam da, zamanın büyük bir çoğunluğunu evde geçiriyorum. Evcimen yapımdan olsa gerek seviyorum aslında evde zaman geçirmeyi. Yılların yorgunluğu var hala, insanların vermiş olduğu yorgunluklar.

Yine bir film izledim. Tabisi de duygusal bir film :)

Sevgili John -Dear John

Çocukluk yıllarında sanki evin cocuğu değil de büyüğü gibi yetişmiş, erken olgunlaşmış kahramanımız John, orduya yazılır, asker olma hevesindedir. Yaşadığı yerden ayrılmadan önce Savannah adında bir kızla tanışır.Aralarındaki ilişki aşka dönüşür. 11 Eylül olayından sonra John'u orduya çağırırlar. İki aşık mektuplaşarak sevgilerini yaşamaya çalışırlar. Sonrasını izleyin bence. 

Bazı sevgiler zorluk olmadan yaşanmıyor-muş.





2 yorum:

  1. Evde zaman geçirmek çok keyifli. İlk defa bu kadar uzun zaman evde kaldım bu yıl:) şartlar malum:( Kalemine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence deeee 🤗 ben de ilk defa bu kadar evde kaldım. Özlemişim evimi desem ... Sevgiler benden de sanaaaa😘😘

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...