17 Aralık 2020 Perşembe

Noel Hediyesi Bombardımanı - Operation Christmas Drop

 




Merhaba,

Eskidendi çok eskiden...
Okul yıllarında özellikle, yılın bu günleri pek bir heyecanlı geçerdi.
Yılbaşı hediye çekilişi yapardık sınıfta. Genelde kimse kime kim çıktığını söylemezdi.
E tabii bir kaç kişi olurdu tüyo veren.

O günlerin özlemiyle bir filme rastladım.

Noel Hediyesi Bombardımanı - Operation Christmas Drop.

Erica Miller adındaki şirin kadın iş hayatında terfi almak için büyük bir hırsla bir kongrede çalışıyor. Yapı gereği, işinde oldukça titiz ve disiplinlidir. Patronu onu Noel günü Pasifik'e önemli bir görev için gönderir. Görevi; buradaki Amerikan hava kuvvetleri üssünün kapatılmasını sağlayacak deliller bulmasıdır. 
Erica, Andrew adındaki bir pilotla tanışır. Zamanla aralarında güzel duygular başlar...
05.11.2020 ' de vizyona girmiş. Daha yeni bir film. Daha fazla anlatmayayım :)

Güzel bir film. İnsancıl duyguları da barındırıyor. 

İzlemenizi tavsiye ederim.

Hayatlarınızda yardımsever insanların olması dileğimle.

Sevgiler,

Minik




7 yorum:

  1. Yeni yıl filmleri baştacım :)) aldım listeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de baştacı olmaya başladı 👍🙂

      Sil
  2. bende öğrencilerime yılbaşı kurası çektirirdim ama uzaktan eğitimde yapamadık bu sene:)
    tavsiyen için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ay evet, o ne alacağını bilememe durumunu ben de hiç sevmezdim 🤔 Evet yeni filmlerden 🙂

    YanıtlaSil
  4. Bu sene zaten bir çok şey istenildiği gibi yaşanmadı. Sağlık olsun. Ben de teşekkür ederim yorumlarınız için 🤗

    YanıtlaSil
  5. bir seferinde yılbaşı çekilişi yapılmıştı sınıfta zorla. işte karşılıklı isim çekiyorduk böylece herkes birbirine hediye almış oluyordu. bana da sınıftan bir çocuk çıktı. çok hoşuma giden bir biblo aldım estetik duruyordu bir kadın kafası şeklinde saksı veya kalemlik olabilen bir şey. ama bütün sınıf bu ne saçma hediye diye dalga geçmişti. estetik düşünceleri daha gelişmemişti belki bilmiyorum 6. sınıftaydık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, ben çok seviyorum o kadın kafası saksıları. Çok asil duruşları var bence 👍

      Sil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...